Thursday, January 5, 2012

Jälle Lana juures, seekord ilumeigikoolitus Jane Iredale ja TheBalm'iga


This post is mostly in Estonian, because it is about another makeup workshop in Lana Vallo's studio in Tallinn. This time it was all about serious smoky eye and mineral makeup :)

Mäletate, Novembris võtsin ma osa L'Oreali meigikoolitusest Lana Vallo stuudios? (Kes ei mäleta, klikib siia.) Paraku olin ma juba enne L'Oreali koolitusele kutse saamist jõudnud Cherry.ee-st osta vautšeri Lana Vallo 3,5 tunnisele ilumeigikoolitusele, mis Lana sõnul olevat põhimõtteliselt sama asi, ainult teiste toodetega. Seepärast mõtlesin esimese hooga, et loosin ilumeigikoolituse vautšeri oma lugejate vahel välja. Siis aga sai uudishimu minust võitu – tahtsin Jane Iredale toodetega lähemalt tuttavaks saada, sest polnud neid kunagi isegi puudutanud. Samas olin Jane Iredale kohta palju head kuulnud ja tahtsin väga proovida.

Niisiis, detsembri lõpus ühel kaunil vihmasel õhtul läksin Lana stuudiosse koolitusele. Juba lifti oodates naeratas mulle sõbralikult Liis Beautyfromliz'ist, kellega hiljem jõudsime ka paar sõna vahetada. Ehk kunagi hiljem kohtume-räägime põhjalikumalt :)

Eelmise korraga võrreldes oli palju sarnasusi, aga päris samasugune ilumeigikoolitus siiski polnud. Kõigepealt, Lana enda asemel oli koolitajaks imekaunis Ksenia Ljashenko, talle modelliks ja hiljem õpilaste juhendamisel abiliseks oli Meriem Kimmer. Mõlemad on Lana Vallo stuudio

Teiseks, koolitus oli L'Oreali omast oluliselt põhjalikum. Kõik osalised said valmistrükitud ja piltidega konspekti, kus olid nii meigipõhja, põskede, silmade kui huulte jumestamise kohta põhipunktid kirja pandud. Seda siis täiendas igaüks vastavalt oma teadmistele-oskustele. Konspekt on jõulutuhinas kuskile ära kadunud, seega ei näita, milline see oli.

Kõige rohkem meeldis mulle, et eriti põhjalikult rääkis Ksenia meigipõhja tegemisest ja näo modelleerimisest, keskendudes seejuures eelkõige muidugi Jane Iredale sarja vahenditele. (L'Oreali koolitusel ei käsitletud näo modelleerimist üldse.) Näo modelleerimise skeemi näidiseks oli skeem kuulsa Kevyn Aucoin'i raamatust Making Faces, mis tuli endal üles joonistada. Tüdrukute pliiatsid krabistasid usinasti kirjutada ja kuigi üldiselt on teema mulle tuttav, panin minagi mitu modeleerimisnippi kirja :)

Lehekülg raamatust "Making Faces".
Seejärel läks praktiliseks osaks. Kõigepealt näo puhastamine, siis TheBalm'i TimeBalm primer, kellele vaja, ja Jane Iredale DreamTint tooniv päevakreem, mis toimib ka nagu primer – minu näole see igatahes tooni ei andnud. Seejärel peitekad – silmaümbrusele Active Light valgustpeegeldav korrektor ja vistrikele-punetustele midagi muud, mille nime ma hetkel ei leia (L'Oreali koolitusel soovitati ka vistrikud katta valgustpeegeldava korrektoriga, sest muud L'Oreali valikus pole, hehe.)

Huvitava faktina sain enda teada kohta näiteks seda, et mul on silmade ümbruses vaja kahte erinevat valgustpeegeldava korrektori tooni – silmaalustele kollakamat (Active Light 02) ja nina külgedel silmanurkades paistvatele veresoontele roosakamat (Active Light 04). Seda pole mulle varem keegi öelnud. Active Light korrektorid avaldasidki mulle kõige suuremat muljet – kerged, aga piisavalt katvad – ja kunagi tulevikus kavatsen need ka endale soetada.

Iga osaleja jaoks tuvastati temale sobiv PurePressed Mineral Foundation mineraalne meigipõhi, vastavalt tema naha alatoonile ja tumedusele. Minu oma oli vist Ivory – külm ja üsna hele. L'Oreali koolitusel hinnati mu naha alatoon küll vaatamata heledusele soojaks, aga no mis seal ikka, sobis see ka. Meigipõhi kinnitati näospreiga, ma arvan, et see oli vist Jane Iredale Pommist.

Seejärel modelleerimine, põsepuna ja silmameik suitsusilma skeemi alusel ning väike viimistlus highlighter'i ja huulevärviga. Kui L'Oreali koolitusel soovitati rohkem heledaid ja õrnu toone, siis nüüd ütles Ksenia, et võtke pigem tumedad toonid, sest nendega on silma teha raskem. Nii ka sai – minu silma põhitooniks sai TheBalm'i ShadyLady Sexy Stacey, pärlmutterläikega tumehall, juurde helelilla ja nahatooni värv Jane Iredale'lt. Sellist rokkarimeiki ma muidu küll ei kanna, aga kokkuvõttes tulemus mulle meeldis. Nii palju kui ma tähele panna jõudsin, siis tegigi suurem osa tüdrukuid endale tumedamapoolse meigi :) Mõned olid seejuures hädas oma ripsmepikendustega, mille taha hästi näha pole.

Pintslitena kasutasime mini-pintslikomplekti, mis Lana Vallo stuudios ka müügil on. Mulle meeldis see L'Oreali koolitusel kasutatud RealTechniques pintslitest enam, kuigi kohati tundusid pintslid naturaalkarvade tõttu karedana ja pisike vars pole ka minu lemmik. See on kogu ürituse kõige negatiivsem aspekt. Paar korda oli küll selline tunne, et nüüd kohe tulevad mu MAC 217 ja 239 käekotist välja, aga siis sai eestlaslik jonnakus võitu – kuidas siis mina ei saa, kui teised saavad, eks!


Lahkudes saime kõik kaasa Lana Vallo DVD “Täiuslik jumestus 8 minutiga” (sellest teen tulevikus eraldi arvustuse) ja sooduskupongi algajate meigikursusele Lana Vallo stuudios. Kokkuvõttes jäin koolitusega väga rahule (aitäh Kesnia ja Meriem!) ja lahkusin suurepärases tujus. Ehk tõesti lähen ka edasisele pikemale koolitusele?


Siiralt teie,
Tolmu Rull

P. S.

Tegelikult olen ma mõned aastad tagasi läbinud Stiili- ja Meigikoolis jumestaja kursuse (millega, olgu öeldud, ma eriti rahule ei jäänud). Kes on asjaga kursis, see teab: kõik need egiptlased, jaapanlannad, 20ndad, Marilyn Monroed, 60ndad, 70ndad, näomaalingud jne on mul läbi tehtud. Mul on sellest küll vähe pilte, aga ehk ühel päeval panen mõne üles :) Ma ei ole küll sellele diplomile vaatamata kunagi jumestajana töötanud, see polnudki eesmärgiks, tahtsin asja lihtsalt enda jaoks õppida. No sõbrannadele olen meike ikka teinud :) Ehk keegi, kes on Lana koolitustel käinud, kommenteeriks, kas algajate koolitus Lana stuudios jääks minu jaoks liiga lahjaks?

1 comment: