Monday, August 22, 2011

Ajakiri Mood: kui sulle see meeldib, telli nüüd


This post is for Estonian beauties only

Hetkel on ajakirjal Mood käimas tellimispakkumine: telli ajakiri aastaks 23 EUR eest ja saad tasuta Ricci Ricci by Nina Ricci lõhna. 50 ml edp. Võib vormistada ka otsekorralduse. Kingituse saavad 250 kiireimat tellijat.

2009. aastal välja antud Ricci Ricci't reklaamib Kanada supermodell Jessica Stam ja väidetavalt lõhab see bergamoti, rabarbri, rooside ja sandlipuu järele. Damn, kui ma esimese 250 seas ei ole!

See ei ole reklaampostitus. Ma ei ole selle ajakirjaga kuidagi muud moodi seotud kui tellija ja lugejana, aga mulle see meeldib. Ajakiri on huvitav, meigi/ilujuttu on omajagu ja kontseptsioonilt on ajakiri midagi Eesti Vogue taolist. Ausõna, kui endine Stiili peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja seda algul tegema hakkas, siis ma ei uskunud, et tegu on jätkusuutliku projektiga. Aga nüüd pärast kaheaastast lugemist arvan, et thumbs up! Olete teinud korraliku ajakirja ja no tasuta stuff meeldib mulle ka.

Telimisvõimalusena on parim www.telli.ee

Siiralt teie,
Tolmu Rull

No comments:

Post a Comment