Thursday, October 13, 2011

Beauty trade show Ilu Sõnum 2011: a review

Kui hoolega vaatate, leiate pildilt ka China Glaze holograafilisi küünelakke... Pilt tehtud  Christelle Cosmetics'i boksis. Savima näib olema mingi China Glaze'i knockoff.

The last weekend there was a beauty trade show Ilu Sõnum 2011 held in Tallinn.

Going to the beauty fair is a yearly tradition for me. I think I have been doing this for more than 10 years already, maybe missing a yer or two. I'll be honest – I go mainly for beauty bargains and free samples. I have managed to find something good each year and wasn't entirely disappointed this year too. In fact, I did a huge haul, that I'll show you later.

There were more than 200 companies present, mostly from Estonia, but from Latvia, Lihtuania, Finland, Italy and Germany as well. I was a bit disappointed by the lack of professional and high end makeup products, but fortunately there were a lot of nail and hair products to choose from.

Üks punub, teine maiustab... Mess on karm koht.
All in all, I didn't enjoy this year's trade show much. I did my shopping and was out of there in an hour and a half.

I was wondering by myself about the beauty trade shows in Helsinki and Riga. Are they worth visiting? Are there a lot of bargains? Any other tips or suggestions?

Yours Truly,
Tolmu Rull

For my lovely Estonian ladies:

Siin siis minupoolne arvustus ilumessi kohtaIlumessil käimine on mul igasügisene traditsioon, mis on kestnud juba päris pikka aega. Esimest korda sattusin ilumessile üle 10 aasta tagasi :) Messil huvitavad mind eelkõige sooduspakkumised ja tasuta näidised. Ütlen kohe ära, et viimastega oli tänavu suhteliselt kehvasti – ainukesteks tasuta näidisteks jäid mul messiväravas saadud müslipakk ja paar SpaRituali käteleotusvedeliku sämplit, mille sain ostuga kaasa. Ma saan aru, et näidiste jagamine on kulukas, aga kord aastas messil ikkagi ju võiks, sest seal liigub kõige iluhuvilisem publik. Enne masu jagasid mitmed firmad näidiseid ja isegi mullusel messil paistis näiteks Dermoshop sellega silma … Oh, well.

Aeroobikakuninganna valimine.

Messil pakutavatesse teenustesse ma tavaliselt süveneda ei viitsi ja võistlusi jälgida ka eriti mitte. Iluhoolduste tarbimiseks on messil minu arvates liiga vähe privaatsust,eelistan hubasemat õhkkonda.

Tavaliselt kiirustan ma messile kohe kui see reede hommikul avatakse. Mõnel aastal olen käinud kõigil kolmel päeval. Tasuta sissepääsu rõõmud :) Sel aastal jõudsin aga messile napid kolm tundi enne messi sulgemist pühapäeval. Rahvast oli palju sellele vaatamata, kuid osa kaupu, näiteks Tigi ökosarja šampoonid, kahjuks juba otsas ja müüjadki uimasevõitu.

Suurim pettumus oli, et meigitooteid oli ikka väga vähe ja minu jaoks üsna ebahuvitavatelt brändidelt. Meiki ja pintsleid oleksin tahtnud messil oluliselt rohkem näha, näiteks tundsin puudust leedukate Erdesa'st, mille pintsleid võib võrrelda Paris Berlin'i omadega, kuid hinna poolest on need palju odavamad. Erilisi meigisoodukaid peale Palladio ka silma ei hakanud. Näiteks kui TheBalm oleks teatud tooteid allahindlusega pakkunud, oleksin vägagi huviline olnud.

Juuksehooldusvahendeid ja küünelakke leidus selle eest rohkelt ja mõnusalt soodsa hinnaga Sellist juhust ei saanud ju kasutamata jätta ja nüüd on hea varu uusi jällegi olemas :)

Juuksehoolduse osas on minu lemmikud Tigi erinevad sarjad. Üks oluline põhjus messile minna on, et SalonPlus pakub neid messil 50 – 80% soodsamalt, tänavu vist juba kolmandat aastat järjest. Küll aga jälestan salonpluslaste üliagressiivset müügipoliitikat. Ma ei saa ju vaadatagi, mis tooted neil pakkumises on ja millise hinnaga, kui iga 20 sekundi tagant keegi mulle juurde kargab ja müügijuttu alustab. Brr... lisaks ostsin mullu ühe juuksuri soovitusel šampooni ja palsami, mis mulle ABSOLUUTSELT ei sobi. Ära tule soovitama, kui sa tooteid ei tunne, eks! Usun, et omal käel oleksin etema valiku teinud.

Teiste messiteemalisi postitusi vaadates on natuke kahju, et ma paremini ei tutvunud TradeHouse stendiga. Mis teha, kui SalonPlusis ostlemine nii võhmale võtab, et muude juuksetoodete jaoks enam silmi ei jää :( Minu kogemused TradeHouse pakutava Inebrya Ice Cream sarjaga on seni olnud head ja ma tahan sealt veel asju proovida.

Lõpetuseks üks naljaka sonksiga meesjuuksur.
Heade pakkumistega paistab messil alati silma BeautyPro, kust ma igal aastal midagi soetan. Peab ütlema, et BeautyPro teenindusega olen küll väga rahul – lahked ja sõbralikud tüdrukud, aga mitte liiga pealetükkivad.

Üldiselt ei erutanud tänavune mess mind eriti. Ei teagi, kas asi oli selles, et minu harjumus veebis šopata annab liigagi avara võimaluse kosmeetikat soetada või polnud mul lihtsalt messituju. Igal juhul pole ma juba aastaid ilumessil nii lühidalt viibinud. Poolteist tundi ja korras. Seepärast pole eriti ka pilte.

Nüüd sai küll pikk jutt :) Eks järgmine aasta jälle messile, siis on hea muljeid võrrelda. Kogu haulist, eriti Tigi Love Peace Planet sarja toodetest teen kindlasti eraldi postituse ka.

Siiralt Teie,
Tolmu Rull


No comments:

Post a Comment