Friday, August 24, 2012

Osta soodsalt: Green Nature kreemid ja õlid laadalt ligi poole odavamalt!


This post is in Estonian only, because it concerns a local natural cosmetics company that sells it's products roughly about two times cheaper at open air fairs than in mall. Unfortunately they don't sell their products outside Estonia (yet).

Külastasin eelmisel laupäeval Vanamõisa käsitöölaata ja muu hea-parema-toreda seast avastasin sealt Green Nature kreemide ja õlide letikese. No muidugi äratas see minus huvi ja ajas näpud kohe sügelema. Ikkagi oma ja eestimaine, öko veel pealekauba :)

Tegelikult olin Green Nature nime poodides varem ka silmanud, aga põhjalikumat tutvumist polnud kunagi viitsinud ette võtta. Laadal oli lahke müüja kaupa tutvustamas ja soovitusi jagamas, pakkus testreid proovimiseks ning (loomulikult!) ma sealt ostuta ei lahkunud. Soetasin endale jumet andva ja nahka toitva porgandikreemi ja rasust nahka reguleeriva jojobaõli. 



Kodus pöördusin truu abilise Google poole, et Green Nature'ga põhjalikumalt tutvuda. Teada sain järgmist: 

“Green Nature on aastal 2009 asutatud Eesti looduskosmeetika ettevõte, mille eesmärk on pakkuda oma klientidele 100% naturaalset ja puhast kosmeetikat. Green Nature tooted ei sisalda sünteetilisi lõhnaineid, värvaineid ega sünteetilisi säilitusaineid. Seetõttu on kõik tooted lõhnatud või õrna tooraine lõhnaga. Green Nature tooted ei tekita nahaärritusi ning sobivad ideaalselt ka tundlikule ja allergilisele nahale.

Põhirõhk Green Nature sortimendis on naturaalsetel, 100% looduslikel kehaõlidel. Green Nature valikus on 15 naturaalset õli kehale, juustele, küüntele ja ripsmetele.” 




Kõlab väga ahvatlevalt, eks? 

Nüüd aga jutu poindi juurde. Eile Tallinna Kaubamajas läksin uuesti Green Nature riiulit uudistama, sooviga nende argaaniaõli soetada ja pidin pepuli kukkuma. Kui mina maksin laadal kreemi ja õli eest kokku 15 eurot, siis Kaubamajas maksis jojobaõli 11 eurot sentidega ja porgandikreem 14 eurot sentidega ehk siis kokku üle 25 euro! Vau! Päris suur vahe! 

Pole vist vaja mainida, et argaaniaõli eile minuga koju ei tulnud...



Porgandikreemi ja jojobaõli ma praegu pikemalt ei arvusta: olen neid selleks veel liiga vähe proovinud, et arvamust avaldada. Kirjutan hinnatähelepaneku siia hoopis seepärast, et ka kohe-kohe algaval augustikuu eelviimasel nädalavahetusel peetakse mitmel pool laatu ja muid rahvaüritusi. Kes vihmaseid ilmu trotsides minemas on, hoidke silmad lahti!

Kas olete Green Nature tooteid proovinud? Mida sellisest hinnakujundusest arvate?

Siiralt teie,
Tolmu Rull

1 comment:

  1. Hei Tolmurull :) Mina olen nüüd mõnda aega Green nature ustav klient olnud. Mulle väga sobivad nende kreemid. Olen praeguseks ära kasutan rohelise kohvioa kreemi(noorendav ja taastav)ja avokaadokreemi (Niisutab ja toitev). On küll paksema koostisega, aga ei jää näole rasvane ja minu kuivema poolne nahk imab kohe mõnuga selle kõik enda sisse. Hindadest aga nii palju, et see tegelt on mõistetav, et poodides on hinnad kõrgemad, kus see point muidu edasimüügil on? :)

    Päikest!

    ReplyDelete